3/28/2013

Oto i ona- Pani Wiosna :)

   Wczoraj przeglądałam wczystkie archiwalne posty, aby dopasować zdjęcia do nowej szerokości bloga. Natrafiłam na zdjęcia, które dodawałam mniej więcej w połowie marca zeszłego roku, przedstawiające kolejne oznaki wiosny. Pomyślałam sobie: " Kurczę, a kiedy w końcu w tym roku będę mogła dodać takie zdjęcia?". Zima w tym roku była okropna. Lato na dobre skończyło się w połowie września i prawie od razu zrobiło się bardzo zimno. Wprawdzie śnieg zaczął padać dopiero pod koniec grudnia, ale za to w różnym natężeniu jego opady pojawiały się jeszcze do połowy marca. Do tego mrozy i jakaś taka ogólna nieprzyjemna aura.
   Aż tu nagle dziś, zupełnie niespodziewanie, moim oczom ukazał się taki widok:



Ach, jakże się cieszę, że nareszcie przyszła wiosna! Jeszcze dziś wrzucam do pralki zimową kurtkę i odwieszam ją do szafy. Przyszedł czas na trampki i wiosenne kurtki! Jupi! (czas najwyższy, przecież kwiecień już za pasem!!!)

16 komentarzy:

  1. WIOSNA !! :-)
    Miejmy nadzieję, że takie widoki już na stałe wpiszą się w przyszły miesiąc dodając do tego "pozytywne" temperatury ( tak z 15 min) :)
    Pozdrawiam Paweł

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas niestety zima nie odpuszcza... chyba będę musiała poszukać wiosny na Rodos ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na szczescie juz od lutego jest w miare cieplo, przesylam duzo slonca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, jest juz wiosna :) Mam juz dosyc tego sniegu :/

    OdpowiedzUsuń
  5. to szybko podsyłaj wiosne do nas...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wiem, czemu wy wszyscy tej wiosny szukacie ;) Wczoraj musiałem kosić trawę i przycinać krzaki. Dojrzały mi też pierwsze pomidory, coś pysznego! Nie ma chwili odpoczynku od prac ogródkowych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze krokusy zakwitły u mnie już w styczniu i sądziłam, że wiosna szybko przybędzie. A tu taki psikus ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wlasnie wczoraj wyrzucilam jedna z moich zmiowych kurtek, jak idac do banku zobaczylam na jednym drzewie pekajace paki lisci. A kurtka sie juz wysluzyla, wiec jej sie nalezalo;))
    Czekam z utesknieniem na magnolie, ktorych paki wygladaja tak na 9ty miesiac ciazy;)) a dla mnie to kwitnace magnolie to wiosna w pelni.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kwiaty :) u mnie wszystko przesłonięte przez śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z utęsknieniem wyczekuję wiosny i robię wszystko, aby ją nieco przywołać:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,


    Malko

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna wiosną, ale jestem pełna podziwu, że przejrzałaś wszystkie poprzednie posty w celu poprawy wyświetlania zdjęć;-)) Szacun!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze zazdroszczę ! A to dlaczego? Gdyż u mnie za oknem nadal zima!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny widok;) Ja także ucieszę się mocno, kiedy wiosna nastanie w moim mieście;)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie też już się pojawiły ;)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pamiętnik Emigrantki , Blogger