2/10/2015

Słodki konkurs

     Pomyślałam sobie ostatnio, że już wieki minęły od ostatniego konkursu, który dla Was organizowałam. Dziś więc, w ramach drobnego, choć słodkiego podziękowania za Waszą czytelniczą aktywność, spieszę z małym rozdaniem :)

      Zadanie konkursowe jest bardzo proste: wystarczy, abyście wysłali mi zdjęcie, które przywołuje Wam miłe wspomnienia lub wywołuje uśmiech na Waszej twarzy. 

Temat jest bardzo szeroki i mam nadzieję, że dzięki temu każdy z Was będzie miał szansę wziąć udział w konkursie. A wraz z ogłoszeniem wyników, wszystkim nam zrobi się miło i wesoło! :) Przy okazji zaznaczam, że jakość zdjęcia jest istotna, ale zdecydowanie nie najważniejsza- przy ocenie najbardziej będzie liczył się pomysł oraz to, jakie emocje wywołuje zdjęcie na jury, czyli na mnie i kilkorgu moich znajomych :)

        Jako nagrody w konkursie przygotowałam moje ulubione słodkości- czekolady Ghirardelli, wszystkie widoczne na zdjęciu poniżej. Zwycięzca konkursu będzie mógł wybrać 3 spośród owych czekolad, natomiast laureaci dwóch kolejnych miejsc otrzymają po jednej, losowo wybranej tabliczce.



Pozostałe zasady konkursu:

1) Aby wziąć udział w konkursie trzeba być publicznym obserwatorem bloga na platformie Blogger lub na FB.

2) Zdjęcie konkursowe musi być przesłane na adres: paulinakowalskapl@gmail.com przed dniem 20 lutego 2015r. W temacie wiadomości należy zawrzeć słowo "konkurs". Wysłanie zdjęcia na konkurs jest równoznaczne z oświadczeniem uczestnika, że jest autorem przesyłanego zdjęcia oraz zgodą na publikację zdjęcia na blogu Pamiętnik Emigrantki.
Do zdjęcia należy dołączyć informację o sposobie obserwacji bloga (wraz z podaniem nazwy obserwatora). 
Zalecane, choć niekonieczne, jest również krótkie uzasadnienie, dlaczego akurat to zdjęcie budzi pozytywne emocje.

3) Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi przed końcem lutego, a wysłanie nagród niezwłocznie po otrzymaniu danych adresowych od laureatów konkursu.


Powodzenia! 



------------------------------------------------------

p.s. mój blog po raz kolejny został nominowany w międzynarodowym konkursie The Top 100 International Exchange & Experience Blogs. Jeśli ktoś ma ochotę oddać głos, zapraszam do bezpłatnego głosowania tutaj



7 komentarzy:

  1. Super, ale od slodkiego staram sie stronic. Zycze powodzenia innnym. Zaglosowalam natomiast na Twojego bloga .....zycze powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowania wyglądają smacznie, ciekawe jak z środkiem :)
    Powodzenia wszystkim życzę! :D
    Ala xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałem moje zdjęcie :) Zainspirował mnie swoimi ostatnich postów i grzebałam w moich starych postów. Znalazłam post na temat co wiedziałem o Polsce, zanim tu przyjechałam czyli prawie nic - wybacz!
    http://kielbasastories.blogspot.com/2009/09/what-do-you-know-about-poland.html

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog! zapraszam do siebie, dopiero rozkręcam swój "biznes" ;) hihi
    www.mariah97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze jaaaa! Dzisiaj z domu wysle, bo wiem od poczatku, ktore chcialam i zapomnialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat dotarlo do mnie, ze powinnam rozpoczac diete ;)

    :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pamiętnik Emigrantki , Blogger